Subject: FW: Saku VV Vastuskiri projekteerimistingimuste andmise kohta
From: "Kaie Kruusmaa" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 10:44:39 +0200

Palun registreerida asjatoimikusse

Asjatoimiku pealkiri

Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla km 15,0-28,5 Topi-Ääsmäe lõigu teeprojektide 
koostamine

Asjatoimiku viit

8-1/22-057

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 7, 2025 8:40 AM
To: Kaie Kruusmaa <[email-masked]>
Subject: Vastuskiri projekteerimistingimuste andmise kohta

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Vastuskiri projekteerimistingimuste andmise kohta", mis on 
registreeritud 06.01.2025, numbriga 7-7/1213-4.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.